En digitaliseret og sælgende serviceforretning

Hør hvordan en række ambitiøse danske virksomheder, som Bolia.com, Brødrene Dahl, Comway Distribution og flere, støtter op om og accelererer vækst gennem en digitalisering af deres kunders rejse fra første møde til køb.

Bliv klogere på hvordan i, som de, med et strategisk fokus på at sætte kunden i centrum – også internt – opnår interne effektiviseringer og øget salg og tager de første skridt i retningen imod en sælgende serviceforretning.

Kort beskrivelse af taler: 

Troels Riisbrich Underlien er stiftende partner, forretningsudvikler og løsningsarkitekt hos e-handelshuset Vertica. Troels har mere end 15 års erfaring med e-handel, digital forretning og integration af systemer og virksomheder.

Han arbejder hver dag sammen med ambitiøse danske virksomheder om at digitalisere deres eksterne og interne processer og få det optimale udbytte af viden og data i virksomheden, for der igennem at skabe bedre sammenhæng i deres kunders rejse fra indledende touchpoints til køb. Han skaber, støtter op om og eksekverer digitalisering og omnichannel strategier.