Fra digital tilstedeværelse til digital forretningsværdi

Vi ved det alle sammen. Vores kunder er digitale, og de er altid på. 80 % af alt salg starter digitalt, så oftest er et digitalt touch point den første kontakt kunderne har med et brand. Hvert touch point er derfor I sig selv essentielt for, hvad brugeren træffer af valg I sidste ende. Det betyder, at 90 % af virksomheders fremtidige konkurrenceevne og vækst handler om digital udnyttelse (Forrester 2015)

Det betyder også, at I skal have en digital strategi, der skaber forretningsværdi.

Problemet for de fleste af os er bare, at den digitale tilstedeværelse ikke skaber nok forretningsværdi. Måske er vi på Facebook uden at vide hvorfor. Mange af os har en Google Analytics-konto, men ved ikke helt, hvad vi skal kigge efter. Vi har masser af indsigt og viden, men hvordan omsættes det til konkret og operationel forretningsværdi i hverdagen? Om end det er kendskab, understøttelse af salg, brand eller konkret eCommerce-konvertering.

DIS/PLAY giver jer svaret på, hvordan I kommer fra digital strategi til brugerrejser til prioriterede digitale initiativer, så I får en digital tilstedeværelse, der skaber forretningsværdi.

Talere:

Kasper Dorby, Digital Director DIS/PLAY