En digitaliseret og sælgende serviceforretning

Vestas er en af verdens førende leverandører af løsninger inden for vindenergi med ambitiøse mål om fortsat vækst de kommende år. For at støtte op om og accellerere væksten ser man digitalisering af salgsprocesser og e-commerce, som en vigtig strategisk indsats, der samtidig skal leve op til Vestas’ brand for kvalitet og kundeservice og levere en best-in-class brugeroplevelse.

Hør hvordan Vestas er kommet godt i gang med deres digitale rejse, og nu ruller løsningen ud på markeder i hele verden for at løfte toplinien og samtidig opnå store besparelser internt gennem digitalisering af salgsprocessen.

Kort beskrivelse af taler: 

Troels Riisbrich Underlien er stiftende partner, forretningsudvikler og løsningsarkitekt hos e-handelshuset Vertica. Troels har mere end 15 års erfaring med e-handel, digital forretning og integration af systemer og virksomheder.

Han arbejder hver dag sammen med ambitiøse danske virksomheder om at digitalisere deres eksterne og interne processer og få det optimale udbytte af viden og data i virksomheden, for der igennem at skabe bedre sammenhæng i deres kunders rejse fra indledende touchpoints til køb. Han skaber, støtter op om og eksekverer digitalisering og omnichannel strategier.